Noord-Holland te kijk op Fiets- en Wandelbeurs

Toegankelijkheid, recreatie, toerisme en bezoekerscentra.
Nieuwsredactie
Opzichter van Etiquette

Noord-Holland te kijk op Fiets- en Wandelbeurs

Berichtdoor Nieuwsredactie » 23 Feb 2010 22:10

Bron: nieuwsbericht provincie Noord-Holland d.d. 23-2-2010:
http://www.noord-holland.nl/web/Actueel/Nieuws/Artikel/NoordHolland-te-kijk-op-Fiets-en-Wandelbeurs.htm

Laten zien dat Noord-Holland zoveel meer te bieden heeft naast (rand)stad en zee, dat is het doel van de diverse organisaties die hun trekpleister komen promoten op de Fiets- en Wandelbeurs in de RAI. [...]
Op de beurs kunnen bezoekers meer informatie krijgen over de routeplanners, maar ook over fietstochten door de provincie, zoals door Laag Holland en langs de Stelling van Amsterdam. [...]
Sinds het najaar van 2009 loopt er tevens een wandelroute langs de gehele Stelling van Amsterdam, uitgeroepen tot Wandelroute van het jaar 2010. Gedeputeerde Kruisinga neemt deze nominatie tijdens de Fiets- en Wandelbeurs in ontvangst op zaterdag 27 februari om 11.15 uur op het terras voor de perskamer.

peter balkengat

Re: Noord-Holland te kijk op Fiets- en Wandelbeurs

Berichtdoor peter balkengat » 07 Sep 2011 11:02

interessant, wanneer vindt deze beurs weer plaats?
Kom zelf uit Groningen, dus dat is nogal een eindje reiden, denk dat ik gelijk zelf maar een stukje ga wandelen of fietsen in de omgeving, hoort heel mooi te zijn, van wat ik gehoord heb! huur ik gelijk een huisje ]voor in het weekend in de natuur!
Ik heb trouwens ook nog een leuk adresje voor gezamelijke wandelingen, kan je je inschrijven om gezellig met een groepje mensen
te gaan wandelen of fietsen

Rene Ros
Opzichter van Etiquette
Fort of organisatie: Doc. Stelling van Amsterdam

Re: Noord-Holland te kijk op Fiets- en Wandelbeurs

Berichtdoor Rene Ros » 07 Sep 2011 12:28

peter balkengat schreef:interessant, wanneer vindt deze beurs weer plaats?

Februari volgend jaar...
Zie http://www.fietsenwandelbeurs.nl/

Terug naar “Toerisme en Recreatie”