Donaties zijn zeer welkom!

Bezoekerscentra, publicaties, promotie enz.

Wat vind jij van de mogelijkheid om te doneren voor de StvA website, nieuwsbrief en forum?

Prima, eindelijk!
6
75%
Jammer, maar ik snap het wel
1
13%
Vreemd, betalen voor andermans hobby
1
13%
Belachelijk, Ros loopt weer zielig te doen
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 8

Rene Ros
Opzichter van Etiquette
Fort of organisatie: Doc. Stelling van Amsterdam

Donaties zijn zeer welkom!

Berichtdoor Rene Ros » 16 Nov 2011 19:07

De betrouwbaarheid van de webserver wordt minder en een onderhoudscontract onmogelijk. Daarom moet er een nieuwe webserver komen of andere webhosting.
De fotocamera moet ook vervangen worden. Dan zijn er nog de reiskosten zoals veerdienst, de aankoop van oude foto's, boeken enzovoort enzovoort.

De boeken worden betaald met de boekenbonnen die ik voor mijn verjaardag krijg. On-line boekverkoop en advertenties brengen nauwelijks geld in het laatje.

Het zou erg fijn zijn als ik niet méér privé-middelen hoef aan te wenden. Daarom is het mogelijk geworden om een zelf gekozen bedrag te doneren, niet in de laatste plaats als blijk van waardering van de geïnteresseerden - jij dus.
Als elke nieuwsbrief-abonnee tien euro per jaar doneert is dat een gigantisch bedrag maar ik vrees dat het een stuk minder zal zijn. Toch moet er begin volgend jaar ongeveer 4.000 euro zijn om keuzes in de webhosting te kunnen maken. En deze website kan niet bestaan zonder webhosting!

Daarom het vriendelijke verzoek om een bedrag te doneren. Zie de website om dat eenvoudig via iDeal te doen en natuurlijk kan je daar ook meer informatie vinden.
Bijvoorbeeld over het vermelden van organisaties die doneren. En toegang tot besloten delen van het Stelling Forum.

Afbeelding
Informatie over doneren

Afbeelding

Terug naar “Communicatie en Marketing”