Wijnen voor de feestdagen in Fort Waver-Amstel

Aankondigingen en napraten.
Forumregels
Alleen voor informatie over bijzondere cultuur-historische activiteiten op, in of over militair erfgoed in de regio Groot-Amsterdam.
Rene Ros
Opzichter van Etiquette
Fort of organisatie: Doc. Stelling van Amsterdam

Wijnen voor de feestdagen in Fort Waver-Amstel

Berichtdoor Rene Ros » 10 Dec 2006 20:26

Uitnodiging voor 17 december a.s.

Thema: wijnen voor de feestdagen

Op zondag 17 december bent u van harte welkom op de wijnproeverij van Yves Krimpenfort, Sommelier in Fort Waver-Amstel. Zoals altijd beginnen we om 15.00 uur met een proeverij van wijnen, die naar mijn menig, uitstekend geschikt zijn voor de feestdagen.

Ik verheug me op U komst en neem geÔnteresseerde kennissen en vrienden mee.

Laat het extra paar wollen sokken en het thermo ondergoed maar thuis, want er is weer flink geÔnvesteerd in verwarming van de grote zaal.

Bawykov zalm

Wilt U dit jaar ook weer genieten van de inmiddels ìwereldberoemdeî Bawykov zalm.

Geef uw bestelling voor vrijdag 16 december door en ik zorg dat deze super zalm,

na afloop van de proeverij voor u klaar ligt, uiteraard met een boekje vol receptuur en bewaar tips.

De zalm van Rien blijft toch altijd feest.

Relatie geschenken

Wijn is nog steeds het meest gewaardeerde eindejaarsgeschenk, informeer naar de mogelijkheden, bijvoorbeeld uit de brochure: Waardevolle wijnen met een persoonlijk gebaar.

Bel me gerust op telefoonnummer 0297ñ 582578 of 06ñ5151 83 92.

Tot zondag.

Degenen die niet in de gelegenheid is om a.s. zondag te komen proeven, kan ook zaterdag 23 december even langskomen, er is altijd wel iets lekkers onder de kurk.

Yves Krimpenfort

Terug naar “Openstellingen en excursies”