benutting genieloods
benutting genieloods
Eenmalig hergebruik van Genieloods Fort aan Den Ham. Kleindieren keuring van vereniging Uitgeest op zaterdag 29 augustus.
- Rene Ros
- Opzichter van Etiquette
- Fort of organisatie: Doc. Stelling van Amsterdam
- Contacteer:
Re: benutting genieloods
Leuk, als er maar geen knaagdieren zijn ontsnapt! 
René

René
Dan zijn ze mooi prooi voor onze kerkuilen, torenvalken en buizerds.Rene Ros schreef:Leuk, als er maar geen knaagdieren zijn ontsnapt!

- Rene Ros
- Opzichter van Etiquette
- Fort of organisatie: Doc. Stelling van Amsterdam
- Contacteer:
Het plaatsen van krantenartikelen is heel nuttig maar, en dat heb ik al eens eerder geschreven, het mag niet. Verwijzen naar het artikel op de website van de krant wel maar niet het geheel overnemen van artikelen en openbaar plaatsen.
Daarom zullen dergelijke berichten vanaf heden verwijderd worden. Jammer maar helaas.
Alternatieven zijn wellicht om er een besloten forum van te maken of de artikelen digitaal in onze collectie op te nemen. Beide oplossingen zijn besloten en hebben een klein bereik en is daardoor mijn inziens niet nuttig. De tweede optie kost mij bovendien veel tijd en ga ik daarom niet doen.
Mvg,
René Ros
Daarom zullen dergelijke berichten vanaf heden verwijderd worden. Jammer maar helaas.
Alternatieven zijn wellicht om er een besloten forum van te maken of de artikelen digitaal in onze collectie op te nemen. Beide oplossingen zijn besloten en hebben een klein bereik en is daardoor mijn inziens niet nuttig. De tweede optie kost mij bovendien veel tijd en ga ik daarom niet doen.
Mvg,
René Ros
-
- Generaal
- Fort of organisatie: sector Zaandam
De loods bij Fort aan de Ham is opgeknapt en klaar om in gebruik te nemen.
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt ... um=organic
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt ... um=organic